Κυριακή 13 Ιανουαρίου 2008

Οποιος βρήκε τη μύγα... Να την κρατήσει!!!

Σου αρέσει να έχεις τον τελευταίο λόγο πάντα έτσι;Είναι αστείο, αλλά βαριέμαι να ψάχνω τώρα ποστ προ.. δυο μηνών το πολύ τριών… λίγο δηλαδή πριν φύγω… που έγραφες χαρωπά χαρωπά πόσο ωραία περάσαμε μαζί σε μια μας έξοδο.Και ξέρεις κάτι; Είπαμε είμαι χαζή… βρε παιδί μου πως θέλεις να καταλάβει μια χαζή ότι με τον… τρόπο σου τις λες ότι δεν σου ταιριάζει για φιλενάδα… βγαίνοντας μαζί της και παίρνοντας όμορφα; Αυτά είναι για τις έξυπνες!!!Στο δικό μου το χωριό… Το χωριό των χαζών δηλαδή, όταν θέλουμε να μην έχουμε φίλο κάποιον, ξέρεις τη κάνουμε; Του το λέμε στα ίσια! Και άντε δεν θέλουμε να του το πούμε γιατί είμαστε πονόψυχοι και δεν θέλουμε να τον πληγώσουμε… δεν τον συναντάμε… τον αποφεύγουμε, και έτσι όλοι οι χαζοί καταλαβαίνουν.Το μονοπάτι αυτό που λες τέσσερα χρόνια το περπατήσαμε, πολύς καιρός για τόσο μεγάλα…και ώριμα… άτομα.Το χειρότερο από όλα; Όταν έγραφες όλα αυτά το υπέροχα για ΜΕΝΑ!!! ( είπαμε είμαι χαζή όχι ηλίθια) τον καιρό ακριβώς εκείνο ήμασταν πολύ μαζί! Κοιμόσουν συχνά στο σπίτι μου, βγαίναμε κάθε εβδομάδα… και η «σχέση» μας ήταν στα καλύτερα της… ‘τρομάρα μου’Που να το φανταστώ;Και να πω ότι δεν μου το λέγανε οι άνθρωποι;Εσένα σε ενδιαφέρει να δείξεις εδώ μέσα ότι εγώ δεν σου έκανα για φίλη. Παρουσίασε το όπως γουστάρεις! Δεν με αφορά διόλου!!!Την ουσία κρατάω εγώ, Ότι δεν είχες το θάρρος… τα κότσια να με κοιτάξεις στα μάτια και να μου πεις… δεν σε γουστάρω δεσποινιω… γιατί αυτά που πιστεύω για σένα δεν μου ταιριάζουν και τα απορρίπτω γιαυτο δεν μπορώ να κάνω παρέα μαζί σου!Αυτό κάνουν οι ντόμπροι άνθρωποι, που θέλουν να λένε ότι μιλάνε στα ίσια!!!Άντ’ αυτού εσύ η…δε σηκώνω μύγα στο σπαθί μου…. Μου πέταγες λάσπη γράφοντας πράγματα για μένα που όχι μόνο δεν ευσταθούν, αλλά που δείχνουν μεγάλο μίσος!!!Όσες φορές σε είχα ρωτήσει να μου πεις ποιο είναι τι μπλογκ σου, αρνιόσουν!Γιατί άραγε; Αφού όπως λες και παραπάνω ακόμα ήξερα πολλά δικά σου πράγματα!!!Τι είχες να μου κρύψεις και μου αρνιόσουν τόσο επίμονα να μου πεις το μπλογκ σου;Και όχι μόνο αυτό… μου έκανες επιθέσεις μέσα από το φόρουμ… διατυμπανίζοντας ότι δεν σημαίνει ότι επειδή είμαστε φίλες πρέπει και να συμφωνούμε σε όλα.Φυσικά και δεν πρέπει να συμφωνούμε σε όλα, αλλά στο ξαναείπα δεν κάνουμε ρόμπα τη φίλη μας!Νομίζεις ότι δεν μου δόθηκε η ευκαιρία να το κάνω και εγώ αυτό; Η ότι δεν έχω στόμα να μιλήσω; Έχω! Σεβόμουνα απλά τη σχέση που κάποτε είχαμε γιατί ήταν επιλογή μου, την οποία τίμησα μέχρι την τελευταία στιγμή, ( θυμάσαι; Τότε με το θέμα του ποιος πληρώνει το λογαριασμό)που εις γνώσιν μου πια… και εντελώς συνειδητά αποφάσισα ότι δεν σε θέλω στη ζωή μου!!!Και θα το άφηνα εκεί…Μέχρι που… είδα!!!Είδα με τα ίδια μου τα μάτια … και πόνεσα… και αηδίασα… και ντράπηκα!!!Δεν χρειάζεται να λες και να ξαναλές για το νοσοκομείο, δική μου ανάγκη ικανοποίησα συμπαραστεκομενη σε σένα, ξεχνατο λοιπόν!Ναι με υποστήριξες όποτε χρειάστηκε… όπως και πολλές άλλες τότε… και σας ευχαριστώ όλες πολλή!!!Νόμιζα όμως ότι το έκανες επειδή θεωρούσες ότι είχα δίκιο!!!Μήπως ξεχνάς με πόσους ανθρώπους μάλωσα υπερασπίζοντας σε εγώ; Και… όχι στα φορά στη ζωή!!!Ακόμα δεν μιλάω σε κάποιους για χάρη σου!!!Τι με βάζεις και κάνω τώρα… τι έκανες τι έκανα…Όχι αυτό σταματάει εδώ. Στο χαλαλίζω ότι έκανα για σένα!!!Μην μπεις στον κόπο να πεις κάτι κανένα νόημα δεν έχει και τίποτα δεν προσφέρει σε κανέναν .

Δεν υπάρχουν σχόλια: