Κυριακή 13 Ιανουαρίου 2008

Η σχέση μου με τις ψευδαισθήσεις?

Οταν δεν αντεχω τόση παγωνιά γύρω μου, είναι πάντα εκεί… ποτέ δεν μου αρνήθηκε τη βοήθεια της। η πιο καλή μου φιλενάδα…όποτε την χρειάζομαι.
Και μου λέει τόσο όμορφα πράγματα πάντα…Για την αγάπη… τον έρωτα…τις σχέσεις… την αλήθεια।Μου λέει πόσο όμορφη είμαι ακόμα…Πόσο νέα…Πόσα πράγματα μπορώ ακόμα να κάνω… Δεν μπορούν πολλοί άνθρωποι να αντέξουν την πραγματικότητα…και δεν τίθεται θέμα... αδυναμίας... όπως ίσως πιστεύουν πολλοί।Το αντίθετο θα έλεγα… θέλει δύναμη να ζεις στην πραγματικότητα... και να ονειρεύεσαι ταυτόχρονα।Χωρίς τίποτα από τα δυο να χάνεις…Χωρίς την... φίλη μου... την ψευδαίσθηση είμαι σίγουρη ότι δεν θα τον άντεχα αυτόν τον κόσμο που με φέρανε να ζήσω…Και γιαυτό εξακολουθώ…και θα εξακολουθώ ως το τέλος να…παραμυθυάζομαι… Όταν κάποια στιγμή πάψω να μπορώ να το κάνω…Θα φύγω… Εντελώς συνειδητά!!!Oχι, δεν θα καταστρέψει την ψυχή μου η ψευδαίσθηση, γιατί ακριβώς ξέρω ότι είναι ψευδαίσθηση।Την πραγματικότητα ζω!H ψευδαίσθηση είναι το καταφύγιο μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: