Παρασκευή 17 Σεπτεμβρίου 2010

Μάθε παιδί μου γράμματα...



Ε... δεν μπορώ να μην το πω...

Ο λατρεμένος μου πάει σχολείο!!!

Πότε μεγάλωσε; πότε έγινε από βρέφος παιδάκι, και από παιδάκι μαθητής;

(καλά...για φαντάρος αργεί ακόμα)
η... μήπως όχι;


Η μάνα του φοβόταν ότι θα του κακοφανεί, ότι θα ζοριστεί...ότι θα βαριέται να διαβάζει κλπ...

Εκείνος... άνετος. Περήφανος.

Τρίτη τέταρτη μέρα μαθητής...
Ετοίμαζε με μεγάλη προθυμία τις εργασίες που τους είχε παράδοσή η δασκάλα ( που ευτυχώς την συμπαθεί)

Εχθές...
Έλα να διαβάσουμε αγόρι μου, τι σας έβαλε η δασκάλα σήμερα;

Άσε μαμά... λέω να μην κάνω τίποτα σήμερα!!!

Γιατί αγόρι μου; ρωτάει εκείνη και τη ζώνουν τα μαύρα φίδια... κακά ξεκινήσαμε...άμα από τώρα δεν θέλει να στρωθεί τι θα γίνει όλον το χρόνο και όλα τα υπόλοιπα;

Μην ανησυχείς μαμά... Αριστα θα μου βάλει έτσι κι αλλιώς!!

Δεν είναι έτσι αγόρι μου, για να πάρεις άριστα πρέπει να το αξίζεις!

Λάθος κάνεις μαμά... Να... εχθές ένα παιδί τίποτα δεν είχε κάνει και του έβαλε άριστα!!

ΝΤΟΓΚ..!!!

Δεν είναι έτσι πουλάκι μου, του έβαλε άριστα αυτού του παιδιού ίσως επειδή είναι αρχή ακόμα και θέλει να σας εμψυχώσει η δασκάλα σας.

Ε... καλά τότε... Ας εμψυχώσει εμένα αύριο!!!





Παρατήρηση χαζογιαγιάς...

Ένα πεντάχρονο παιδί... που κάνει αυτόν τον διάλογο (και άλλους πολλούς )... δεν είναι ένα ξεχωριστό, ένα ευφυές παιδί;
Η... ακολουθώ το παράδειγμα της κουκουβάγιας; κάτι που... ποτέ δεν έκανα με παιδιά μου.

Καλέ...; φέρτε μου πάνες...παμπερς.. ότι θέλετε τέλος πάντων...


ΚΑΜΑΡΩΝΩ!!!!




8 σχόλια:

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Αντε βρε, και στο πανεπιστημιο να τον δεις....

eleni είπε...

Δεσποινάκι,να καμαρώνεις!
Καλή χρονιά στο μικρούλη σας στα πρώτα σχολικά του βήματα!
Φιλιά!

http://despoinasdecoupage.blogspot.com είπε...

Xαθηκαμε Ελενακι μου.

Κατι παραπανω απο το... καμαρωνω Ελενη μου.

Αυτο το αγορι μου δημιουργει τετοια, και τοσα συναισθηματα...

Δημιουργία είπε...

Να τον χαιρεστε τον λεβεντη σας, καλη χρονια να εχει στο σχολειο.

http://despoinasdecoupage.blogspot.com είπε...

Ρικακι μου σε ευχαριστω πολυ!!!

Σε φιλω με αγαπη!!!

http://despoinasdecoupage.blogspot.com είπε...

Κατερινα μου σε ευχαριστω πολυ!!!

Αντε βρε.. να ξαναμαζευτουμε λεω..

Katerina είπε...

Καλή σχολική χρονιά να έχει!!

Μα πάνω από όλα.... ΥΓΕΙΑ!!

http://despoinasdecoupage.blogspot.com είπε...

Eυχαριστω Κατερινα!!!

ΥΓΕΙΑ! ΤΙΠΟΤΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟ!!!