Κυριακή 9 Ιανουαρίου 2011

Για όλα όσα μου έδωσες...

Εγώ και εσύ.
 Εσύ και εγώ.

Μαζί. 
Τόσα χρόνια μαζί.
Μια ζωή.
Μαζί γεννηθήκαμε, μαζί μεγαλώσαμε.
Αναπόσπαστο κομμάτι η μια της άλλης.
Μέσα σου κράτησες, και προφύλαξες ότι αγάπησα περισσότερο στη ζωή.
Σου χρωστάω.
Εσύ...τίποτα δεν μου χρωστάς; τίποτα δεν μου αναγνωρίζεις;
γιατί με προδίδεις;
σε ικέτευα να κόψεις τις... κακές παρέες, τότε που προτοξεκινησες τα πάρε δώσε.
Δεν με άκουσες.
Περίμενα. έτσι μου λέγαν όλοι, ότι με τον καιρό θα καταλάβεις και θα... απομακρυνθείς από κοντά τους, θα βρεις τον τρόπο να διώξεις ότι μας χώριζε.
Εσύ όμως... τα άφηνες. Τα κανάκευες, και τα έκανες μεγάλα και τρανά. Τόσο που να μην σου αφήνουν χώρο να αναπνεύσεις.
Μέχρι την τελευταία στιγμή σε ικετευα.
Ακόμα σε ικετευω!
Κανε κάτι!
Τελειώνει ο χρόνος που μας κρατάει μαζί. Μια μέρα ακριβώς μας μένει, και μετά... μας χωρίζουν δια παντός!
Δεν λυπάσαι; δεν με λυπάσαι;
το αντέχεις να με αφήσεις μόνη;
μισή; μισή θα είμαι χωρίς εσένα.
Άστους να λένε πως τάχα μου δεν τρέχει τίποτα.
Πως δεν μου χρησιμεύεις σε τίποτα πια. Πως ...μόνο προβλήματα θα μου δημιουργείς από εδώ και μπρος.
Ακούς; μου είσαι πια άχρηστη μου λένε!
Τον ρόλο σου στη ζωή τον έπαιξες λένε.
Εγώ όμως ξέρω ότι δεν είναι έτσι, και σε θέλω εδώ.
Ξέρω πως δεν μου είσαι άχρηστη.
Εσύ, είσαι εγώ. Κομμάτι μου.
Είσαι η ταυτότητα μου.
Είσαι η φύση μου.
Μου είσαι πολύτιμη! Αρνούμαι να σε αποχωριστώ.
Δεν θέλω!!
Φοβάμαι!
Τι θα είμαι πια χωρίς εσένα; ένα ον, που περιφέρετε στη γη, έτσι, από συνήθεια.
Δεν θέλω να είμαι άπλα ένα ον περιπλανώμενο.
Θέλω να είμαι εγώ.
Μια γυναίκα ολόκληρη και ολοκληρωμένη.
Κανε κάτι . Μη μου φύγεις. Μην αφήσεις να μας χωρίσουν!
Σου ακούγομαι μια ηλίθια γκρινιάρα;
Μάλλον δεν μπορείς να κάνεις κάτι ε; είναι αργά πια; η ποτέ δεν μπορούσες;
Τι λόγια να βρω για να σε αποχαιρετίσω; με τη δύναμη να το κάνω;
Δεν μπορώ και δεν θέλω!!!
Μέχρι το τελευταίο δευτερόλεπτο, εγώ θα ελπίζω ότι ένα θαύμα θα γίνει, και εμείς οι δυο θα συνεχίσουμε το ταξίδι μέχρι το τέλος.
Αν πάλι δεν γίνει το θαύμα... εγώ μόνο ευχαριστώ έχω να σου πω!!
Για όλα αυτά που σημαίνεις για μένα!!
Για όλα όσα μου έδωσες!!!




39 σχόλια:

Χαρά Θεοδωρίτση είπε...

Τι συγκινητική ανάρτηση είναι αυτή Δεσποινάκι;
Ποιά ικετεύεις και δεν κάμπτεται;
Εγω λύγισα...

http://despoinasdecoupage.blogspot.com είπε...

Αχ χαρά μου, δεν ήξερα ότι με επισκέπτεσαι και εδώ. πολύ χαίρομαι!

Έλα να παίξουμε ένα παιχνιδάκι (και μετά θα σου πω...) Ποια φαντάζεσαι εσύ ότι ικετεύω;

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Σε ποια το λες καλε;;;

eleni είπε...

Δέσποινα,λόγια από καρδιάς και κατάθεση ψυχής κάνεις.
Ούτε κι εγώ μπορώ να φανταστώ,ποι παρακαλάς.
Φιλιά!

Giorgia_is_coming_to_town είπε...

Καλώστο και πάλι. Αν κατάλαβα καλά σε ποιά απευθύνεσαι, θα ήθελα να σου πω ότι δεν θα πάψεις να είσαι ολοκληρωμένη γυναίκα ή άνθρωπος, επειδή την αποχωρίζεσαι. Καμιά φορά, οι αποχωρισμοί είναι επιβεβλημένοι, προκειμένου να συνεχίσουμε την ζωή μας. Κι είσαι τόσο ολόκληρη και ολοκληρωμένη έτσι κι αλλιώς που αποκλείεται να μετατραπείς σε ον περιπλανώμενο λόγω αυτής της απουσίας. Μην φοβάσαι λοιπόν, είμαι σίγουρη ότι όλα θα πάνε καλά και σε μερικούς μήνες δεν θα σε απασχολεί καθόλου. Πολλά φιλιά και κουράγιο!

χρυσάνθη είπε...

Φιλενάδα, σε καταλαβαίνω ,σαν ταυρίνα που είσαι, που να δεχτείς εύκολα την αλλαγή!!!!!!
Φιλενάδα σου υποσχέθηκα κάτι για το βράδυ της Κυριακής και δεν το τήρησα!Ντρέπομαι πολύ και δεν μ΄ αρέσει να προβάλω δικαιολογίες!!!!Ξέρω είμαι ασυγχώρητη!Η σκέψη μου όμως είναι κοντά σου!! Μη μου κρατάς κακία!!!!!

http://despoinasdecoupage.blogspot.com είπε...

Ρικη... για... σκέψου... πουθενά δεν πάει το μυαλό σου;

σε φυλώ με αγάπη

http://despoinasdecoupage.blogspot.com είπε...

Ελένη... αυτό που είπα στη ρίκη...

σε φιλω γλυκα

http://despoinasdecoupage.blogspot.com είπε...

Γεωργία... καλά κατάλαβες!
διαφωνώ μαζί σου. τίποτα δεν θα είναι όπως πριν. σαφώς και δεν θα είμαι αυτή που πάντα ήμουν. έτσι νοιώθω. η αλήθεια είναι.. πως στην αρχή το είχα δει πιο χαλαρά, έτσι έλεγα και εγώ αυτά που λες και εσύ. όσο όμως πλησιάζει η στιγμή, ο αποχωρισμός μου φαίνεται δυσβάσταχτος.

Σε ευχαριστώ κορίτσι, και
σε φιλώ γλυκά

.

http://despoinasdecoupage.blogspot.com είπε...

Τι είναι αυτά που λες Χρυσάνθεμο μου;
Να σου κρατήσω κακία; για ποιο πράγμα; είσαι χαζό;
το ξέρω ότι με νοιάζεσαι και είσαι κοντά μου, και... αυτή είναι η ουσία, και το μόνο που έχει σημασία για μένα. ειδικά αυτή τη στιγμή!!

φιλί γλυκό

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

προσπαθω , προσπαθω.....μα τιποτα.....

http://despoinasdecoupage.blogspot.com είπε...

Έλα τώρα ρε Ρικάκι..

Διάβασε όλα τα σχόλια και...θα καταλάβεις. είμαι σίγουρη.

Εσύ... για τι, θα έγραφες κάτι τέτοιο;

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Στο παιδι σου ισως;

http://despoinasdecoupage.blogspot.com είπε...

Τι λες βρε Ρίκη; θα αποχωριζόμουν το παιδί μου για πάντα; θεός φύλαξη...!!

Και... γιατί πρέπει σώνει και καλά να πρόκειται για άνθρωπο;

Γυναίκα είσαι. σκέψου...

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

να αποχωριστεις μεταφορικα εννοούσα....
Δεσποινα δεν μπορω να σκεφτω κατι αλλο....αντε ενα τελευταιο
Το ερωτα ισως;

Χαρά Θεοδωρίτση είπε...

Κατ αρχάς να σου πω οτι είσαι το πρώτο μπλογκ που ξεκίνησα να παρακαολουθώ και μ έκανε να ερωτευτώ τη decoupage.Δεν ήξερα τότε που έμπαινα, δεν ήξερα πού ανήκε το κάθε ιστολόγιο, δεν θυμόμουνα καν ονόματα, αλλά είχα γοητευτεί και σε σένα οφείλω την σημερινή μου εξέλιξη (να πω;)τλπ.σου όφειλα ενα ευχαριστώ, στο λέω σήμερα και χαίρομαι που είχα την ευκαιρία να σε "γνωρίσω" και να με τιμάς με την παρουσία σου.
Ξαναδιάβασα την ανάρτηση, και τα σχόλια.Πάει σωστά το μυαλό μου;
Μήτρα,λένε τον αποδέκτη;
Εγω την έχω αποχωριστεί χρόνια πριν (10),δεν αισθάνθηκα ποτέ μισός άνθρωπος,γιατί της οφείλω 2 υπέροχα παιδιά και κείνη με τον τρόπο της αν και πολύ νωρίς, μου έδειξε οτι η αποστολή της ολοκληρώθηκε και θα δημιουργούσε πια προβλήματα.Με προειδοποίησε γιατί δεν ήθελε να με ταλαιπωρήσει περισσότερο.
Ολα μέσα στο μυαλό μας είναι.

χρυσάνθη είπε...

Χαρά μου τα είπες με τον καλύτερο τρόπο!!!!!!!!!!!!Συμφωνώ και επαυξάνω!!!!!!!!

χρυσάνθη είπε...

Φιλενάδα σιδερένια!!!!!!!

http://despoinasdecoupage.blogspot.com είπε...

koριτσια συγνωμη αλλα δεν μπορω να γραψω. θ<α το κανω μολις μπορεσω. τελικα χαρα...με προδωσε.

Evie είπε...

Α βρε κορίτσι μου, μεγάλος ο πόνος σου. Περαστικά σου!

Αθανασία είπε...

Ε,γειάσου καλή μου..μετά από κάμποσο καιρό...ε,τι να πώ...??εδώ δεν μπαίνουν,και πολλά σχόλια όντως πολυύυ σπαρακτική η ικεσία σου...μου ράγισε,τη καρδιά έχω να πώ...(παρεπιπτόντως ούτε κι εγώ έχω πολύ-καταλάβει,ποι όν ικετέυεις)...αλλά καλή μου θα σου πώ κάτι-κάποιες φορές ακόμη και η ικεσία δε φτάνει,ή είναι ανώφελη...και ΔΕΝ έχει,κανένα αποτέλεσμα...και κάτι,άλλο που γράφαμε στα λευκώματά μας όταν είμαστε κοριτσάκια-'αν αγαπάς κάτι άστο να φύγει..εάν αυτό,γυρίσει κάποτε σε σένα,πάει να πεί πως κάποτε σου ανήκε,αν όμως δε γυρίσει πο-τέ σε σένα,πάει να πεί πως δεν ήταν,ποτέ δικό σου'...πολύ σοφή φράση πιστέυω αυτή...έυχομαι καλή μου να επιστρέψει,σε σένα το άτομο αυτό που ικετέυεις,εδώ..και να επιστρέψει ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ...να μη σε αφήσει ποτέ ξανά..δε ξέρω τι άλλο να σου ευχηθώ,πραγματικά έχω συγκλονιστεί από αυτή,σου την ικεσία.....καλό μεσημέρι καλή μου...

Αθανασία είπε...

Καλή μου πρόσφατα,μετέφερα αλλού το μπλόγκ μου,γι'αυτό βλέπεις κάποια άλλη διέυθυνση οκ?η Αθανασία είμαι!η γνωστή...

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΓΡΗΓΟΡΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΣΙΔΕΡΕΝΙΑ ΚΑΙ ΜΗΝ ΑΓΧΩΘΕΙΣ.

http://despoinasdecoupage.blogspot.com είπε...

Σας ευχαριστώ πολύ ολους!!!

Δεν είμαι σε θέση αυτή τη στιγμή να απαντήσω ξεχωριστά στον καθένα. θα σας πω την άποψη και τα συναισθήματα μου για αυτό που μου συνέβη, με μια νέα ανάρτηση.

Ανώνυμος είπε...

Περαστικα!

Velvet είπε...

Δεν το ειχα σκεφτει
ποτε αυτο
Απο ποσα κομματια
αποτελειται η υπαρξη μας

Καλημερα κυρια μου...

asimina art-elite είπε...

Δεσποινάκι μου,η ανάρτησή σου μου έκοψε την ανάσα, με συγκίνησε και με ανησύχισε μαζί!!Εύχομαι με όλη μου την καρδιά να είσαι καλά και δυνατή!!!
Καλή μου φίλη σε σκέφτομαι πολύ!

Maria Tzirita είπε...

Αγαπημένη μου, να βγεις γερή και πάντα χαμογελαστή και από αυτή τη δοκιμασία. Δε σε φοβάμαι, είσαι αγωνίστρια και θα τα καταφέρεις. Χιλιάδες γυναίκες ζουν έτσι κι από πολύ μικρότερες από σένα κι είναι μια χαρά. Εσύ γιατί όχι; Ερωτιάρα μου μη φοβάσαι και τίποτα δε θ'αλλάξει, εσύ να είσαι καλά και η τσαχπινιά σου! Μου λείπεις πάρα πολύ και περιμένω πως και πως να γυρίσεις να έρθεις να μείνεις μαζί μου για όσο θες... Εξάλλου μόνη μου είμαι, ναι καλά κατάλαβες, έληξε η ιστορία. Γίνε εσύ καλά κι έχουμε πολλά να λέμε. Σε λατρεύω και το ξέρεις, το νιώθεις, σωστά? Χίλια φιλιά, σε περιμένω!

Ανώνυμος είπε...

Γυναίκα , δεν σε κάνει μια μήτρα , ούτε δυο ωοθήκες . Μπορεί να σε κάνουν μητέρα (κι εκείνο ... μπορεί) , μπορεί να σου χαρίζουν μία νεανική όψη , αλλά γυναίκα όχι ... Κι εσύ Ξυπόλυτη μου , ΕΙΣΑΙ γυναίκα ... Η Απόλυτη γυναίκα . Άκουσέ με . Δεν σου τα λέω για παρηγοριά .
Η ανάρτηση σου είναι γραμμένη αρχές του Γενάρη , και ήδη ο μήνας τελειώνει . Πιστεύω να πήγαν όλα κατ' ευχήν και να είσαι καλά . Σε σκέπτομαι πάντα κι ας δείχνει η καθημερινότητα το αντίθετο .

akrat είπε...

τι να πω...

κέντρο...

Evie είπε...

Εύχομαι μέχρι να επιστρέψω να έχεις αναρρώσει τελείως. Περαστικά σου!! Φιλιά

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΑ ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ.ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΟΜΟΡΦΑ ΤΗΝ ΚΑΘΑΡΑ ΔΕΥΤΕΡΑ!!!

albena είπε...

Για την αυριανή ημέρα (08.03.), αφήνω εδώ τις καλύτερες ευχές μου στην οικοδέσποινα του μπλογκ, ... σε μια κυρία τίνος μαγική ματιά πετάει πέρα από τους ορίζοντες και τίνος χρυσά χέρια φτιάχνουν παραμύθια για τα ονειροταξίδια της ψυχής!

Υπέροχη κυρία μου, χρόνια πολλά!

Πολλά φιλιά, καλή μου φίλη!

Theodosia είπε...

Πολύ καλό...
Συγκινήθηκα!
φιλιά...
θα έρχομαι συχνά!

Evie είπε...

Eιμαι ακόμη στο νησί αλλά πέρασα να μάθω εάν είσαι καλά. Θα πρέπει να βρίσκεσαι σε ανάρρωση τώρα και σου ευχομαι ΣΙΔΕΡΕΝΙΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ.
Καλό Πάσχα και πολλά φιλιά!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Πασχαλινές δέξου ευχές, απο τη καρδια βγαλμένες, ολες οι μέρες της ζωής σου να΄ναι αναστημένες!
ΚΑΛH ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ.

albena είπε...

Χρόνια πολλά! Τις καλύτερες ευχές μου, από καρδιάς!

Λυγερή Βασιλείου είπε...

Να αφήσω τις ευχές μου πέρασα,για όμορφα ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ.
Δεν σε βρήκα !!! Φεύγω με την ελπίδα ότι είσαι καλά και κάνεις και χωρίς εμάς ,εξέχαστη μπλοκογειτόνησσα