Τετάρτη 23 Ιουλίου 2008

Άργησα Φαραωνα μου, αλλά...

Δεν ξέχασα. http://www.pharaona.blogspot.com

Το ερωτηματολόγιο που ακολουθεί,
είναι προχείρως μεν, ορεξάτως δε δημιουργημένο
από 127 βιοχημικούς και ερευνητές τής πυρηνικής φυσικής...
Μην ανησυχείτε, αν οι απαντήσεις σας δεν είναι σωστές δε θα μείνετε στην ίδια τάξη... Λοιπόν, οι όροι είναι απλοί...
1. Ο καλεσμένος -η, κάνει ανάρτηση με το ερωτηματολόγιο που ακολουθεί.
2. Δίνει τις απαντήσεις του στα σχόλια της ανάρτησής του, σε αυτόν που τον κάλεσε, και κυρίως πάντα, στο xeblogarisma.
3. Καλεί 3-7 να κάνουν το ίδιο.
4. Στην ανάρτηση του, δεν ξεχνά να βάλει τη διεύθυνση του xeblogarisma για τη διευκόλυνση του παιχνιδιού και των 127 κριτών...
xeblogarisma
Για να σας δούμε....

1. ΣΕΞ...

α) είμαι γυναίκα με προτίμηση στους άντρες
β) είμαι άντρας με προτίμηση στις γυναίκες
γ) είμαι γυναίκα με προτίμηση στις γυναίκες
δ)είμαι άντρας με προτίμηση στους άντρες
ε) είμαι απ΄ όλα με προτίμηση σε όλα
Και διαφωνω με τη φιλη μου την http://giotavita.blogspot.com οτι ειμαστε μονο για φασκομιλο। Απο... Τωρα καλε;;;
2. HOBBY
α) μαγειρική - γυμναστήριο
β) ποδηλασία
γ) ταξίδια - τοξοβολία
δ) συναυλίες - κολύμπι
ε) μοντελισμός - βόλτες με το σκάφος
3. ΤΕΧΝΗ
α) μουσική
β) χορός
γ) θέατρο
δ) λογοτεχνία
ε) ζωγραφική
Και αν είχα σκάφος...(προς το παρόν έχω δυο τρεις σκάφες, αλλά ποτέ δεν ξέρεις...χαχα Εγώ πάντα θα ελπίζω) Και πάντα με σωσίβιο και δεμένη, γμτ τις φοβίες μου.
4. ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΠΕΠΟΙΘΗΣΕΙΣ
α) αριστερά
β) κεντροαριστερά
γ) κεντροδεξιά
δ) δεξιά
ε) πάρτο αλλιώς (Εντελώς όμως!!!)
5. ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑ
α) μαθηματικά - γεωμετρία
β) χημεία - φυσική
γ) έκθεση και γλώσσα
δ) ιστορία - γεωγραφία
ε) θρησκευτικά και γυμναστική
Μάθημα αγαπημένο, λυπάμαι που... θα σας στεναχωρήσω, αλλά δεν είχα κανένα, γι'αυτό και έμεινα κούτσουρο απελέκητο.
6. ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ PET
α) γατάκι
β) σκυλάκι

γ) ψαράκι
δ) πουλάκι
ε) κροκοδειλάκι
7. ΔΙΑΚΟΠΕΣ
α) στη θάλασσα
β) στο βουνό
γ) στη Μύκονο
δ) στη Γαύδο
ε) στην Αθήνα
Τα τελευταία χρόνια άρχισα να αγαπάω τη θάλασσα, η λατρεία μου είναι πάντα το βουνό.
8. ΧΡΩΜΑ
α) λευκό
β) κόκκινο
γ) μοβ
δ) μπλε
ε) μαύρο
Μου αρέσουν τρελά τα έντονα χρώματα όπως... πορτοκαλί...
9. ΣΗΜΕΙΟ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ
α) κρεβατοκάμαρα
β) κουζίνα
γ) τουαλέτα
δ) σαλόνι
ε) πατάρι
Το δωμάτιο μου το ζω και το χαίρομαι, περνάω εδώ πολλές ώρες τις ημέρας, δεν είναι για μένα χώρος μόνο για ύπνο.
10. Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΧΕΣΗ ΜΟΥ, ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙ
α) 7 ώρες
β) 7 ημέρες
γ) 7 μήνες
δ) πάνω από 7 χρόνια
ε) ε, όχι και 7 χρόνια._
Α ρε φιλενάδα...Πάλι διαφωνούμε χαχα
Δεν ξέρω ποιος δεν το έχει παίξει, δεν ξέρω σε ποιον να προτείνω Φαραωνα μου.
Καλά...Εγώ θα πω, και αν το έχουν παίξει... Ας το παίξει όποιος θέλει.
Καλώ λοιπόν τη Νινέτα, τη neni,Τον πριόνι, Την ξανθούλα, την Anna-Silia, την Θεία Λένα
Τελικά θα μου πει κάποιος ποιος είναι ο...Καλός σκοπός αυτού του παιχνιδιού;

14 σχόλια:

tdjm είπε...

Καλημέρα κοπέλλα μου

Ελαβα την πρόσκληση και ανταπέδωσα !!!

Σε φιλώ!

Maria Tzirita είπε...

Καλημέρα καλή μου φίλη! Διαβάζοντας το εν λόγω παιχνίδι, την ίδια απορία έχω: σε τι εξυπηρετεί;...
Καλώς σε ξαναβρήκα, φιλάκια πολλά!

Ανώνυμος είπε...

Ναί με κάλεσες, κι ευχαριστώ.
Δεν κατάλαβα όμως αν πρέπει να το παίξω στο δικό μου blog, η εδώ. Μπήκα στο xeblogarisma και υπάρχουν οι ίδιες ερωτήσεις. Ε! Καί; που θα φανούν οι δικές μου απαντήσεις;
Την καλημέρα μου, και ένα στιχάκι, απ τα πολλά που θα εμφανιστούν στο blog μου



Βγαίνω σε στίχους φεγγαριού, κι

Αιφνιδιάζομαι στα χλοερά πλατώματα.

Σκορπώντας ήλιους απ' τ' αχνάρια των στιγμών μου

Ικέτης στο σχήμα των ονείρων μου

Λαξεύω χρώματα,

στη χαίτη του νερού,

κι η άμμος ξαναστρώνεται,

στις κορυφές του νου,

Σα να περιμένε,

ν' αφήσω ίχνη μου,

παντού.....

neni είπε...

Γλυκιά μου το έχω παίξει το παιχνιδάκι πολύ καιρό πριν!Δεν ξέρω το σκοπό του!Να΄σαι καλά που με πρότεινες!Τα φιλιά μου!!

neni είπε...

Γλυκιά μου το έχω παίξει το παιχνιδάκι πολύ καιρό πριν!Δεν ξέρω το σκοπό του!Να΄σαι καλά που με πρότεινες!Τα φιλιά μου!!

neni είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
http://despoinasdecoupage.blogspot.com είπε...

Ευχαριστώ Ξανθούλα μου, το είδα...

Να το ξαναπώ; όχι ε; το ξέρεις!

Φιλί γλυκό

http://despoinasdecoupage.blogspot.com είπε...

Κανένα σκοπό πιστεύω δεν εξυπηρετεί Μαράκι μου, έτσι...Να'χαμε να λέγαμε είναι μάλλον.

Φιλί γλυκό

http://despoinasdecoupage.blogspot.com είπε...

Στο δικό σου μπλογκ θα το παίξεις πριόνι, θα σου εξηγήσω ( οτι κατάλαβα, που ...Πολύ αμφιβάλω...)σε μήνυμα...

Υπέροχο όπως πάντα το ποίημα σου...

http://despoinasdecoupage.blogspot.com είπε...

Δεν πειράζει Νενάκι μου γλυκό.
Όπως λέω και πιο πάνω στη Μαρία, δεν πιστεύω πως υπάρχει κάποιος σκοπός, σε...Δουλειά να βρισκόμαστε...

Σε φιλώ γλυκό μου

Αρχισυντάκτης είπε...

καλησπέρα και καλώς σας βρήκαμε...
ωραία παρέα είστε εδώ πέρα...

λοιπόν... ο σκοπός τού παιχνιδιού μας είναι διπλός.

1. να γνωστοποιοηθεί η ύπαρξη ενός νέου ομαδικού μπλογκός που φτιάχτηκε για να ΚΑΝΕΙ, και

2. να φέρει με παιχνιδίζοντα τρόπο πιο κοντά, άτομα παντελώς άγνωστα μεταξύ τους...

να πω ότι το παιχνίδι έχει και συνέχεια, μετά όμως τις διακοπές τού αυγούστου...

και να πω ότι η συμμετοχή "κλείνει", οταν οι συμμετέχοντες έρθουν στα σχόλια του παιχνιδιού στο xeblogarisma και γράψουν τις απαντήσεις τους ο,η καθεμία τους...

σας περιμένουμε :)))))

panagiota είπε...

Aααα!!! φιλενάς μου οι διαφωνίες κάνουν καλές φιλίες!
(στο σκάφος όμως συμφωνούμε!)

Σε φιλώ και καλό Σ/Κ να έχουμε.

Ανώνυμος είπε...

Ξυπόλητη, στο δικό μου το μπλογκ το έχω παίξει, φαίνεται δεν με διαβάζεις πιά.

faraona είπε...

Καλε ????
Σφυρα οταν κανεις τετοια...αααα δεν παιζω.
Μπες και πες ...ΦΑΡΑΩΝΑ ΠΑΙΖΩ


Αντε φιλια στα μουτρακια.Ευχαριστω.