Σάββατο 25 Οκτωβρίου 2008

Και εγώ στο παιχνίδι...

7 Αλήθειες!


Τι να κάνω, θα παίξω μιας και μου το ζήτησε η αγαπημένη μου Μαρία Τζιρίτα. http://mariatzirita.psichogios.gr

Λένε ότι με αυτό το παιχνίδι, γνωρίζουμε καλύτερα ο ένας τον άλλον.
Εγω αυτό δεν το πιστεύω.
Για τον απλό, απλούστατο λόγο... Όλοι θα γράψουμε τις... Όμορφες αλήθειες της ζωής και του χαρακτήρα μας. Δεν ξέρω κανέναν που θα έγραφε ποτέ τα κακά και τα ανάποδα του.

Ας πω λοιπόν και εγώ τις 7 αλήθειες μου, όσο πιο... Αντικειμενικά, μπορώ και... Γίνεται.


Πρώτη αλήθεια.
Είμαι πεισματάρα και ξεροκέφαλη. Αυτο που λεμε...Σκαω γαιδαρο.
Έτσι και μου μπει κάτι στο μυαλό... Δεν υπάρχει περίπτωση, να μην το κάνω

Δεύτερη...
Μετάνιωσα για αρκετά πράγματα στη ζωή μου. Ένα από αυτά ( και το σοβαρότερο) είναι που εγκατέλειψα τις σπουδές μου στο θέατρο.
Έπρεπε να είχα βρει τρόπους να τα καταφέρω να συνεχίσω.
Είναι κάτι αυτό που με κάνει δυστυχισμένη, και δεν μπορώ ακόμα να συγχωρήσω τον εαυτό μου.

Τρίτη...
Μου αρέσει πολύ η συζήτηση.Πιστεύω πως όλα τα προβλήματα λύνονται με μια έντιμη και ειλικρινή συζήτηση.
Τρελαίνομαι όμως...Για τα ξενύχτια που κάνουμε συζητώντας με τις φίλες μου.

Τέταρτη...
Είμαι καλός άνθρωπος από τη βάση μου. Δεν έχω μέσα μου κακίες. Ναι... Θυμώνω καμιά φορά πολύ, και μπορεί να πω πολύ κακά πράγματα (και να τα ευνοώ εκείνη τη στιγμή) αλλά είμαι ανίκανη για κάθε τι κακό.

Πέμπτη...
Είμαι τόσο ειλικρινής που εκνευρίζομαι πολλές φορές και εγώ η ίδια. "Πετάω" χωρίς δεύτερη σκέψη από τη ζωή μου έναν άνθρωπο, αν ανακαλύψω ότι μου λέει ψέματα ( όχι μόνο μια φορά, και αφού τον κάνω πρώτα... "σκουπίδι") γιατί θεωρώ πως με υποτιμά.

Έκτη...
Έχω πάρα πολλές ανασφάλειες γενικά, άλλα... Δεν αφήνω να φανούν.
Από την άλλη... Νοιώθω τόσο σίγουρη για τον εαυτό μου... Τοσο δυνατή και περήφανη...

Έβδομη...
Δεν μου αρέσει να μαγειρεύω, και ούτε να φτιάχνω γλυκά φυσικά.
Τρελαίνομαι όμως,να φτιάχνω πράγματα με τα χέρια μου κατά καιρούς.
Ράψιμο, κοσμήματα, συνθέσεις με λουλούδια, καμιά φορά τολμώ και να "ζωγραφίζω", κλπ...Τελευταία μου τρέλα το Decoupage Το οποίο θα είναι και το τελευταίο επάγγελμα της ζωής μου μόλις μάθω όλα του τα μυστικά.


Δεν θα καλέσω κανέναν να παίξει, γιατί οι περισσότεροι φίλοι μου το έπαιξαν νομιζω. Όποιος θέλει λοιπόν ας παίξει.

4 σχόλια:

faraona είπε...

Βρε και δεν σου φαινοταν!!!
Πεισματαρα?ξεροκεφαλη?
Κανεις πραγματουδια με τα χερακια σου?
Δεν γουσταρεις τα ψεμματα?
ΕΣΥ???
Αχαχααα!!!
Δεν πιστευω να γιορταζεις σημερα?
Αν γιορταζεις παντως Χρονια Πολλα.

καλημερουδια

Maria Tzirita είπε...

Μπράβο σου φιλενάδα, ήσουν όντως ειλικρινής!Όπως περιέγραψες τον εαυτό σου σε φανταζόμουν πάντως κι έχω να σου κάνω μια ερώτηση: γιατί δε συνεχίζεις τώρα τις σπουδές σου; Αφού λες ότι όταν βάλεις κάτι στο μυαλό σου δε σου ξεκολλάει με τίποτα, βάλτο στόχο και κάντο! Τι σε σταματάει;...

http://despoinasdecoupage.blogspot.com είπε...

Είδες φαραωνα μου πως...Κρύβομαι;

Όχι δεν γιορτάζω ( Τον δεκαπενταύγουστο είναι η γιορτή μου) Ευχαριστώ όμως... Οι είχες πάντα είναι καλοδεχούμενες.

http://despoinasdecoupage.blogspot.com είπε...

Maria Tzirita

Να βάλω στόχο τι, Μαράκι μου;

Να γίνω ηθοποιός τώρα;
Είπαμε... Είμαι πεισματάρα και ξεροκέφαλη... Όχι όμως ηλίθια...

Κοίτα... Στα διαλείμματα που κάνω κατεβαίνοντας από τα ροζ μου σύννεφα... Δεν έχω ψευδαισθήσεις. Ξέρω ότι ζω στη γη.