Δευτέρα 24 Μαρτίου 2008

ΜΕΓΑΛΩΣΑΜΕ ΠΙΑ ΓΙΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ




ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΩΣ?
ΠΩΣ ΝΑ ΕΜΠΟΔΙΣΕΙΣ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΣΟΥ ΓΙΑ ΛΙΓΗ ΣΥΝΤΡΟΦΙΑ?
ΠΩΣ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΑΛΛΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΧΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΑΝΑΓΚΗ ΜΕ ΣΕΝΑ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΣΕ ΤΟΣΟ ΚΟΠΟ,
ΝΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΝΤΑΙ ΟΧΙ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ,
ΟΧΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ,
ΟΧΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΖΟΥΝ,
ΛΟΓΙΑ, ΛΟΓΙΑ, ΛΟΓΙΑ...
ΑΣΚΟΠΑ ΛΟΓΙΑ.
ΛΕΞΕΙΣ ΠΟΥ ΝΤΥΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΜΟΥΣΙΚΗ,
ΕΤΣΙ ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ,
ΤΑΞΙΔΙΑ ΠΟΥ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ,
ΜΑ ΕΜΕΙΣ...
ΜΕΓΑΛΩΣΑΜΕ ΠΙΑ ΓΙΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ
(ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΠΟ ΜΑΣ)ΟΜΩΣ ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΑΚΟΜΑ ΑΝΑΓΚΗ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ,
ΚΑΙ ΤΟ ΨΑΧΝΟΥΜΕ ΜΕ ΠΑΙΔΙΑΣΤΙΚΗ ΙΣΩΣ ΑΦΕΛΕΙΑ,
ΜΕ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΠΩΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ!
ΘΑ ΤΟ ΖΗΣΟΥΜΕ!
ΠΟΣΟ ΠΑΡΑΝΟΪΚΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ;

5 σχόλια:

panagiota είπε...

Ομορφα λόγια,όμορφος τρόπος σκέψης!!!

Κι επειδή το ζήτησες,κανε την εγκατάσταση για να βλέπεις ποιός σε επισκέπτεται.
http//extermetracking.com

http://despoinasdecoupage.blogspot.com είπε...

Σε ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου, για τα καλά σου λόγια, και την άμεση ανταπόκριση.

Θα προσπαθήσω να το εγκαταστήσω, αν και... γμτ... δεν ξέρω αγγλικά.


Θα χαρώ να τα λέμε.

Αλήθεια; είναι δικά σου όλα αυτά τα μλογκ που είδα στο προφίλ σου;;;

panagiota είπε...

Κι εγώ θα χαρώ να τα λέμε γιατί μ'αρέσει να μιλάω με άτομα της ηλικίας μου που έχουν ζωή μέσα τους!

Το δικό μου μπλογκ είναι μόνο το Giotavita,τα άλλα είναι ομαδικά και κάποιες φορές γράφω το κάτι τις μου ανάλογα με την περίσταση και τα κέφια.

Θα βρούμε άκρη και με το τράκιγκ...
Σε φιλώ

http://despoinasdecoupage.blogspot.com είπε...

Καλημέρα συμπατριώτισσα!

Ήρθα στο σπίτι σου και...ξεχάστηκα, όταν έφυγα, αρμένικη βίζιτα ήταν αυτή, μου είχε μείνει μια γλυκιά γνώριμη αίσθηση.

Κάπου διάβασα ότι ετοιμάζεσαι να την κάνεις για το χωριό, και χάρηκα που δεν είμαι η μόνη που το αποφάσισα, εγώ είμαι κοντά στον Όλυμπο (τον ανέφερε κάποιος) όχι και τόσο κοντά αλλά...δεν ξέρω, αλλά εύχομαι να μην είναι πολύ μακριά το δικό σου χωριό.

http://despoinasdecoupage.blogspot.com είπε...

Α...ξέχασα να σου πω, θα το είδες άλλωστε...ότι το εγκατέστησα αυτό το...τράκιγκ. τώρα αν λειτουργεί σωστά, ο θεός και η ψυχή του, χαχαχα.Φιλί